شرکت خدمات گستر پیشرو

انجام پایان نامه و پروژه دانشجویی

شرکت خدمات گستر پیشرو

انجام پایان نامه و پروژه دانشجویی

قربانیان جراحی زیبایی

بر روی ادامه کلیک کنید..

قربانیان جراحی زیبایی

ژان وان آرک به تازگی در مراسمی که به منظور مبارزه با ایدز برگزار شده بود، شرکت کرد. در این مراسم یکی دیگر از طرفداران جراحی‌های زیبایی نیز حضور داشت. شاید الیزابت تیلور با دیدن وان‌آرک، آینده خود را پیش‌بینی کرده باشد. ژان وان آرک برای حفظ زیبایی و جوانی‌اش به انواع جراحی‌های زیبایی رو آورد، غافل از اینکه پیری را زودتر از آنچه می‌بایست برای خود خریداری خواهد کرد.

امروز به ویژه در جامعه ما کم نیستند افرادی که خود را به تیغ جراحی می‌سپارند با این امید که حداقل 10 سال جوان شوند. جوان شدن شاید در دنیای مدرن امروزی کار آسانی شده باشد اما پیش از گرفتن هر تصمیمی، بهتر است درباره کاری که می‌کنیم و نتایج آن خوب فکر کنیم.
جوانی تنها برای 10 سال

یکی از نشانه‌های پیری پوست، شل شدن و افتادگی پوست و بروز چین و چروک است. از جمله جراحی‌های شایع به منظور جلوگیری از پیری پوست، لیفتینگ است. به‌طور معمول، افراد بالای 40 سال داوطلب این جراحی می‌شوند و نامزد آن در سنین پایین کمتر است. این نوع جراحی انواع گوناگونی دارد:

• لیفتینگ پیشانی که پوست و ماهیچه‌های پیشانی را بالا می‌کشد.

• ماسک لیفت که حالت چشم‌ها و شکل گونه‌ها را اصلاح می‌کند.

• لیفتینگ گردن و صورت که روی گردن و زیر گونه‌ها انجام می‌شود.

• لیفتینگ نواحی گیجگاهی که روی گوشه‌های چشم و گونه‌ها انجام می‌شود.

برش جراحی لیفتینگ به طور معمول از نواحی گیجگاهی و زیر قسمت رویش موها آغاز می‌شود و سپس به بیرون گوش، داخل گوش و پشت گوش و درنهایت گردن ختم می‌شود. 10 روز پس از انجام جراحی لیفتینگ، صورت فرد باد کرده و بی‌حس است. گاهی فرد دچار هماتوم یا عفونت می‌شود. در 50 درصد موارد نیز دچار افسردگی و خستگی‌های مفرط می‌شود.

درست است که در وهله اول با انجام جراحی لیفتینگ فرد احساس می‌کند 10 سالی جوان‌تر شده ولی اثر این جراحی 8 تا 10 سال بیشتر طول نمی‌کشد و پوست پس از مدتی دوباره شل شده و حتی بدتر از پیر شدن آن در حالت طبیعی می‌شود، در نتیجه فرد مجبور است چند بار تا پایان عمر این عمل را انجام دهد که نتیجه آن می‌شود صورت همچون صورت وان آرک.
بینی عروسکی رو به بالا

آیا می‌دانستید هرگونه تغییر در بینی سبب بروز تغییر در صورت می‌شود و در بیشتر موارد هارمونی آن را به هم می‌ریزد؟ این موضوع حتی گاهی به قدری شدید است که حالت چشم‌ها، چانه و لب بالایی را هم به هم می‌ریزد.

نوع پوست هم در این نوع جراحی بسیار با اهمیت است. به‌طور معمول، افرادی که پوست‌های ضخیم و چربی دارند، از نتایج عمل رینوپلاستی راضی نیستند. با این حال، تعداد داوطلبان این نوع جراحی زیبایی به ویژه در میان جوانان و نوجوانان کم نیست. در بیشتر موارد افراد از نتایج عمل راضی نیستند وگرچه طی چند ماه اول بینی حالت زیبایی دارد و مطابق میل فرد است اما از شش ماه به بعد کم‌کم تغییر فرم می‌دهد و گوشت اضافه می‌آورد یا افتادگی پیدا می‌کند که این امر نیاز به جراحی دوباره دارد. همین جراحی‌های پشت سر هم گاهی موجب می‌شود شما بینی پیدا کنید که به هیچ وجه به فرم صورت شما نمی‌آید و هارمونی چهره‌تان را بر هم زده است.
لب‌ها و گونه‌های برجسته

شاید برجستگی و فرم صورت برخی هنرپیشه‌ها شما را برای تزریق ژل و برجسته‌سازی بخش‌های متفاوت چهره‌تان وسوسه کند اما پیش از انجام هر گونه جراحی بهتر است درباره ژل‌های تزریقی و پروتزهای زیبایی صورت و عواقب استفاده از آنها اطلاعات بیشتری به دست آورید. ژل‌هایی که برای برجسته کردن اجزای صورت استفاده می‌شوند یا موقتی هستند یا دایمی، ژل‌های دایمی چون از پلاستیک تهیه شده‌اند، جذب پوست نشده و بسیار مضرند. ژل‌های موقتی در مقایسه با ژل‌های دایمی عوارض کمتری دارند اما حتی استفاده از آنها در کشورهای اروپایی و آمریکایی هم رد شده است. شش ماه تا سه سال پس از تزریق عوارض ژل مشخص می‌شود. ژل‌ها اغلب در محل تزریق شده باقی نمی‌مانند و شروع به حرکت می‌کنند و به همین دلیل، فرم صورت فرد پس از مدتی به شدت تغییر می‌‌کند. متأسفانه این تغییر شکل درمان‌ناپذیر است و صورت فرد دوباره به حالت عادی بازنمی‌گردد چون ژل‌ در لابه‌لای نسوج نفوذ می‌کند و امکان بیرون آوردن آنها وجود ندارد.
برخی پزشکان برای برجسته کردن گونه و لب‌ها چربی را پیشنهاد می‌کنند و معتقدند که چربی عوارض ندارد. جالب است بدانید که چربی در طول سه ماه پس از تزریق 30 تا 40 درصد حجم خودش آب جذب می‌کند و چون جذب آب در تمامی سطوح یکسان نیست، پس از مدتی صورت شما دچار نامتقارنی‌هایی می‌‌شود. با وجود تمامی این موارد، آیا باز هم مایل به انجام جراحی‌های زیبایی هستید

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد