شرکت خدمات گستر پیشرو

انجام پایان نامه و پروژه دانشجویی

شرکت خدمات گستر پیشرو

انجام پایان نامه و پروژه دانشجویی

کشف مزاحم تلفنی از طریق SMS واینترنت

بر روی ادامه کلیک کنید...

کشف مزاحم تلفنی از طریق SMS واینترنت

 


اگر مشترک بخواهد درخواست کشف مزاحمت تلفنی خود را از طریق اینترنت و SMS انجام دهد، باید به یکی از ادارات امور مشترکان و یا دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه کند تا با ارایه‌ شناسنامه‌ تلفن همراه خود رمز عبور مورد نظر را دریافت کند.

--------------------------------------------------------------------------------مدیر کل بازرسی شرکت ارتباطات سیار با اشاره به این که مرحله‌ آزمایشی درخواست کشف مزاحمت تلفنی از طریق اینترنت و پیام کوتاه (SMS)، در این شرکت آغاز شده است، گفت: اگر این مرحله تا پایان امسال با موفقیت پشت سر گذاشته شود، این سرویس‌ها از سال آینده ارائه می‌شوند.

تیمور کرمی‌ در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اگر مشترک بخواهد درخواست کشف مزاحمت تلفنی خود را از طریق اینترنت و SMS انجام دهد، باید به یکی از ادارات امور مشترکان و یا دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه کند تا با ارایه‌ شناسنامه‌ تلفن همراه خود رمز عبور مورد نظر را دریافت کند. از این رو مشترک می‌تواند از طریق اینترنت و SMS، درخواست کشف مزاحمت تلفنی را به شرکت ارتباطات سیار اعلام کند.

به گفته‌ وی مشترک از این طریق می‌تواند از سایر سرویس‌های ارتباطات سیار مانند دریافت ریز مکالمات، اعلام مانده‌ بدهی که در آینده ارائه خواهد شد، استفاده کند.

او درباره‌ این که در برخی مواقع SMSهای ناشناسی برای مشترکان ارسال می‌شود که در آن عنوان شده به دلیل ارسال پیام‌های غیراخلاقی، تلفن آن‌ها قطع و امتیاز آن سلب خواهد شد، گفت: ارسال

این گونه SMS‌ها جزو مزاحمت‌های تلفنی به شمار می‌آید، چرا که شماره‌های SMS شرکت ارتباطات سیار، 5005 است و اگر SMS به غیر از این شماره‌ها برای مشترکان ارسال شود، صحت ندارد و مورد تایید مخابرات نیست، از این رو مشترکان می‌توانند از آن شماره به عنوان مزاحم تلفنی شکایت کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد