شرکت خدمات گستر پیشرو

انجام پایان نامه و پروژه دانشجویی

شرکت خدمات گستر پیشرو

انجام پایان نامه و پروژه دانشجویی

آموزش زبان انگلیسی در خواب

روی ادامه کلیک کنید....

آموزش زبان انگلیسی در خواب



حتما تا به حال در بسیاری از سایت ها ،تبلیغاتی مبنی بر آموزش زبان انگلیسی در خواب دیده اید. اینک این مجموعه که شامل 3 CD می باشد را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. البته راست و دروغش پای شرکت هایی که می فروشن.
توضیحات این مجموعه از زبان خود تهیه کننده :
Sleep English یا آلبوم یادگیری مکالمه انگلیسی درخواب مجموعه ای است بی نظیر وکامل از 18 درس وتمرین آموزش مکالمات زبان انگلیسی که درسها بصورت گفتاری وبه فرمت فایل های صوتی mp3 (( قابل استفاده باتمام وسایل پخش سی دی های صوتی )) وبه 2 زبان فارسی وانگلیسی همزمان ارائه می شود. این صداها با تلفیق دو تکنولوژی زنده نمایی صحنه های صوتی درداخل جمجمه یا Binaural Sounds وتکنیک منحصر به فرد همسازی وهمگامی مغزی
Brain Synchronizing ازطریق هدفون برای مغزهنگام خواب ، قابل شنیدن می باشند وبه دلیل همراه داشتن امواج خاص فعال سازی ذهن هنگام پخش درس ها ، مغز شما رادرعالی ترین شرایط کاری ( یعنی درخواب ودرزمان استراحت )‌وبه راحت ترین شیوه ، با واژه ها وجملات اساسی زبان آشنامی سازد.
شما وقتی از خواب بیدار می شویددرکمال حیرت می بینیدکه نسبت به روز قبل هزاران لغت جدید برایتان معنادارشده اند وبه طور ناخودآگاه بخش اعظم مفاهیم مکالمات روزمره ونوشته های انگلیسی را درک می کنید!!
متن درسها نیز برای مراجعه بصورت فایل قابل چاپ و تکثیر درداخل مجموعه قرارداده شده است .
دیگریادگیری زبان انگلیسی دشوار نخواهدبود.
به کمک ضمیر ناخودآگاه درخواب انگلیسی بیاموزید!!



توضیحات تکمیلی:
امواج مغزی انسان در حالت خواب با حالت بیداری تفاوت می کند. وقتی انسان خواب است امواج مغزی او شکل خاصی می گیرند و به همین دلیل انسان خوابیده فقط آن امواج را می شناسد و با آن امواج واکنش های بدن خود را تنظیم می کند.
حال تصور کنید که یک دوره کامل آموزش انگلیسی به صورت صوتی (و به شکل آموزش زبان مادری یعنی ابتدا درس به فارسی تشریح و سپس به زبان انگلیسی ارائه شود.) حاوی بیش از چهل ساعت آموزش با امواج مغزی حالت خواب مدوله شود. یعنی به اصطلاح مهندسی مخابرات پوش امواج مغزی اصوات آموزشی باشند. در این حالت مغز ضمن پذیرش امواج خواب عمیق ، امواج ضمیمه و پوش آن را نیز بدون مقاومت می پذیرد و آنها را به درونی ترین لایه های خود راه می دهد. اکنون فرض کنید با تکنیک ‌binaural صداهای آموزشی فضایی شوند. یعنی به شکلی درآیند که تمام محفظه اسکلت درون مغز را به سلطه خود درآورند و فرد خوابیده احساس کند که به جای یک صدای بیرونی از درون فضای سرش صداها بیرون می آیند (یعنی درست حالتی که انسان وقتی با خودش حرف می زند و گفتگوی درونی روزانه خود را شکل می دهد).
در این حالت مغز انسان با لذت و شوق و آغوش باز تمام اطلاعات صوتی را بدون هیچ پیشداوری به درون حافظه عمیق و ضمیر ناخودآگاه ارسال می کند. و چند ساعت بعد که فرد از خواب بیدار می شود می بیند به طور ناخودآگاه هزاران واژه و اصطلاح انگلیسی برایش آشنا و معنا دار شده اند و از همه مهم تر هنگام برخورد با یک مطلب احساس می کند که قبلا آن را جایی شنیده است و برایش بسیار آشنااست. با توجه به اینکه این شیوه یادگیری مستقیما در داخل مغز و سوار بر محمل امواج مغزی صورت می گیرد ، اثر بخشی آن فوق العاده است. این در حالی است که درس های آموزشی انتخابی همزمان فارسی و انگلیسی هستند و در نتیجه فرد احساس می کند که درس های انگلیسی داده شده در حقیقت بخشی توسعه یافته از واژه نامه و دایره لغات فارسی او هستند و به قولی دیگر زبانی جدید نیاموخته بلکه همان زبان مادری اش را توسعه داده است که این شکل یادگیری زبان عالی ترین و صحیح ترین شکل ممکن برای آموختن یک زبان جدید است.
مجموعه یادگیری انگلیسی در رویا با حضور بیش از پنجاه مهندس و روانشناس و زبان شناس تهیه شده است و در نوع خود عالی ترین شکل آموزش سریع زبان انگلیسی برای تمام سنین محسوب می شود.
هر چند کلیه درس ها به صورت MP3 و قابل پخش با کلیه سی دی های پخش صوتی تهیه شده اند اما در داخل همان سی دی برای کسانی که کامپیوتر دارند ، فایل های درسی نیز به صورت قابل کپی و قابل چاپ گنجانده شده اند.

نظرات 1 + ارسال نظر
طراحی سایت رهنما وب شنبه 4 آذر 1396 ساعت 08:27 ب.ظ http://rahnemaweb.ir

وبلاگ خیلی مقبولی دارین لطفا به سایت ما هم سر بزنید
http://rahnemaweb.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد